Polski
1. Zapisz wypowiedź, w której w sposób grzeczny przekonasz szewca, aby jak najszybciej naprawił twoje buty.

2. Właściciel sklepu obuwniczego w Twojej miejscowości organizuje posezonową wyprzedaż. Napisz ogłoszenie o możliwości kupienia obuwia po obniżonej cenie.

Matematyka
1. Oddajesz buty do naprawy. W lewym bucie rozpruła się cholewka (dziura jest długości 4 cm) i trzeba ją zaszyć ręcznie, a w prawym odkleiła się podeszwa. Szycie ręczne kosztuje 1,50 zł za 1 cm szwu, klejenie jednej podeszwy 26,00 zł.
Szewc daje 20% rabatu dla dzieci i młodzieży. Ile zapłacisz za naprawę?
Ile bez rabatu a ile z rabatem?

3

Odpowiedzi

2010-03-23T17:14:17+01:00
Polski

Bardzo bym prosił aby moje buty stały się priorytetem na najblizszy wolny czas jako pana praca, poniewaz te buty mi są potrzebne jak najszybciej, bo wybieram się na ślub i bardzo chciałbym je zalozyc ;) a wiec jak to mozliwe to moglby pan pomyslec nad moją prośbą :)
1 1 1
2010-03-23T17:14:25+01:00
Polski
Witam pana !
Chciałabym bardzo prosić o jak najszybsze zrobienie butów ponieważ jutro jade na wycieczke ( lub ide na impreze ) i będa mi bardzo potrzebne .

z góry bardzo dziekuje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:15:57+01:00
Polski
1. Zapisz wypowiedź, w której w sposób grzeczny przekonasz szewca, aby jak najszybciej naprawił twoje buty.
- Witam, moje buty są w złym stanie, a potrzebuje ich pojutrze. Czy mógłby pan je naprawić. To ważne. Zapłacę więcej.
2. Właściciel sklepu obuwniczego w Twojej miejscowości organizuje posezonową wyprzedaż. Napisz ogłoszenie o możliwości kupienia obuwia po obniżonej cenie.
Wyprzedaż!
Na rogu ulicy Beleny obówie zimowe jest o pół ceny tańsze! Ale uwaga, promocja trwa tylko 2 tyg., pośpiesz sie łowco okazji.
Matematyka
1. Oddajesz buty do naprawy. W lewym bucie rozpruła się cholewka (dziura jest długości 4 cm) i trzeba ją zaszyć ręcznie, a w prawym odkleiła się podeszwa. Szycie ręczne kosztuje 1,50 zł za 1 cm szwu, klejenie jednej podeszwy 26,00 zł.
Szewc daje 20% rabatu dla dzieci i młodzieży. Ile zapłacisz za naprawę?
Ile bez rabatu a ile z rabatem?

Nie potrafię ;(
1 5 1