Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T17:18:31+01:00
zaproszenie mam zaszczyt zaprosic uczniow z gimnazjum nr3 w inowroclawiu na spektakl ktory odbedzie sie w hali widowiskowo sportowej dnia 12 kwietnia o godzinie 12.30 spektakl pod tytulem romeo i julia zapraszamy serdecznie organizatorzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:20:15+01:00
ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszam Sz. P. Małgorzatę Nowak na spektakl pt. "Romeo i Julia", który będzie miał miejsce dn. 4 kwietnia 2010r. o godz. 20.30 w teatrze im. Adama Mickiewicza w Katowicach. Będzie to przedstawienie o zakazanej miłości, która przetrwa nawet śmierć. Serdecznie zapraszam i życzę wspaniałej zabawy.
Karolina Woźniak

(wszystkie dane fikcyjne włącznie z nazwą teatru;))
4 2 4