Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:17:34+01:00
1.Grzeszących upominać.
2.Nieumiejętnych pouczać.
3.Wątpiącym dobrze radzić.
4.Strapionych pocieszać.
5.Krzywdy cierpliwie znosić.
6.Urazy chętnie darować.
7.Modlić się za żywych i umarłych.

Myślę że pomogłam. ; )
9 4 9
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T17:17:52+01:00
1. Grzeszących upominać
2. Nieumiejętnych pouczać
3. Wątpiącym dobrze radzić
4. Strapionych pocieszać
5. Krzywdy cierpliwie znosić
6. Urazy chętnie darować
7. Modlić się za żywych i umarłych

Mam nadzieję że pomogłam :)
6 3 6