Odpowiedzi

2009-10-28T18:37:51+01:00
Czuć się jak w raju
każdy kraj ma swój raj
w maju jak w raju
z każdego kraju równo do raju
bez ludzi i raj się znudzi
Też miałam to zad. :)
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:38:36+01:00
Mogą to byc np
Rajskie życie

Rajska pogoda

Rajskie chwile

Kraina mlekiem i miodem płynąca

Być w siódmym niebie

Jabłko Adama
10 4 10
2009-10-28T18:44:41+01:00
Czuć się jak w raju
rajskie życie
rajska pogoda
rajskie chwile
bilet do raju
raj na ziemi
komuś jest dobrze jak w raju
(nie wiem czy ze słowem raj czy o raju)
zakazany owoc-rzecz kusząca ale niedostępna
owoce z drzewa poznania dobra i zła- oznaka pożądania pragnienia,decydowania otym co dobre a co złe
adam i ewa ludzkość
ewa- matka wszystkich żyjących a także kusicielka uwodzicielka
adam-praojciec symbolizuje każdego człowieka
listek figowy-wstyd schronienie
eden raj ziemia obiecana kraina szczęśliwości kraj mlekiem i miodem płynący
7 5 7