Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:44:03+01:00
Jezus Chrystus jest moim Zbawicielem,ponieważ przeszedł ciężką drogę na górę Golgoty,aby umrzeć za wszystkich ludzi i otworzyć nam niebo.Jest moim Zbawicielem,bo pozostawił nam na ziemi sakramenty św.,abyśmy mogli się zbawić i wejść do nieba gdzie razem z nim będziemy się cieszyli i radowali.Jezusowi dziękuje za moje życie i wszystkie łaski jakie zlewa na mnie. Może być coś takiego?
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T18:58:33+01:00
Jezus, nazwany Chrystusem (stąd chrześcijanie), dotychczas nie udało się dokładnie ustalić daty narodzin. Niektórzy badacze optują za 7 p.n.e., inni za 6 p.n.e. Jeśli przyjmiemy za prawdziwą datę śmierci Heroda (4 p.n.e.), Jezus urodził się przed tym rokiem. Został skazany na śmierć przez ukrzyżowanie za rządów prokuratora Judei Poncjusza Pilatusa (Piłata) (27-36 n.e.). Datę ukrzyżowania określa się na lata między 30 a 35 n.e.

Nowa era, którą miało się obliczać od roku urodzin Jezusa, z przyczyn pomyłki Dionizego Mniejszego została przesunięta o ok. 6 lat do przodu.

Matką Jezusa była Maria z Nazaretu w Galilei, poślubiona Józefowi, cieśli, pochodzącemu z królewskiego rodu Dawida. Gdy cesarz Oktawian August nakazał sporządzić spis ludności (8 p.n.e.), Józef z nowo poślubioną żoną udał się do Betlejem, miasta, skąd pochodził Dawid. Tu w stajence urodził się Jezus.



1 5 1
2009-10-28T19:11:25+01:00
Jezus chrystus jest moim zbawicielem ponieważ kocha mnie szanuje moje słowo i wybawia mnie od grzechów . Dał mi nowe życie i za to go kocham
1 5 1