Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:22:01+01:00
Paprocie:

-paprotnik kolczysty
-paprotnik ostry
-paprotnik Brauna
-(paprotka zwyczajna)

Widłaki:

-widliczka ostrozębna
-widliczka szwajcarska

Skrzypy :

-skrzyp bagienny
-skrzyp błotny
-skrzyp leśny

Myślę że pomogłam. ; )
11 4 11
2010-03-23T17:24:18+01:00
Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi)
Equisetum variegatum (skrzyp pstry)
Diphasiastrum alpinum (widlicz alpejski [widłak alpejski])
Diphasiastrum complanatum (widlicz spłaszczony [widłak spłaszczony])
Diphasiastrum issleri (widlicz Isslera [widłak Isslera])
Polypodium vulgare (paprotka zwyczajna)
7 2 7
2010-03-23T17:31:01+01:00
Paprocie:

-paprotnik kolczysty
-paprotnik ostry
-paprotnik Brauna
-(paprotka zwyczajna)

Widłaki:

-widliczka ostrozębna
-widliczka szwajcarska

Skrzypy :

-skrzyp bagienny
-skrzyp błotny
-skrzyp leśny
62 2 62