Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:24:00+01:00
Jan Paweł II imponuje mi pod wieloma względami, ale najważniejszymi są jego czyny dobrosierdzia.
Za młodu, kiedy odbył już święcenia zabierał dzieci i odprawiał w tajemnicy msze. Następnie, choć mu nie było wolno wyruszył do różnych krajów, nie rekreacyjnie! Nadal odprawiał masze i nauczał dzieci.
Był i będzie to wielki człowiek, chwała mu! [*]
4 2 4
2010-03-23T17:25:40+01:00
Jan paweł II jest moim bochaterem poniewaz był czlowiekiem dobrego serca. Nie zwracał uwagi na płec,rase,kolor skury, czy wyznanie staral sie kaqzdemu pomoc. To On pomógł nam wyjsc z pod reki komunistów.
on nawracał i mowil "totus tuus" caly Twoj oddał sie calkowicie w rece Boga. Jest to juz niespotkiwane w swiecie.
7 4 7
2010-03-23T18:18:34+01:00
Jan Paweł II jest moim bohaterem ponieważ nigdy nie zwątpił w Boga. Udowodnił to nigdy nie robiąc nikomu krzywdy.Nawrócił ponad 350 milionów ludzi na chrześcijanin. Ukochał Boga i bliźniego jak siebie samego. Kochał wszystkich ludzi równo i najlepiej zastępował Pana Boga na ziemi, dlatego Jan Paweł II jest mym Bohaterem.
6 4 6