Uzupełnij tekst opisujący trasę przejazdu z Bydgoszczy, przez Inowrocław do Wrocławka.
Wyjeżdżam z Bydgoszczy w kierunku .......... drogą krajową nr..... Mijam dwie wsie .............................. i ......................... Po około 30km dojeżdżam do Inowrocławia. Następnie drogą powiatową udaję sie w kierunku................... Przejeżdżam przez trzy wsie ...............................,.....................i
.................................. Ostatnie kilka kilometrów jadę w kierunku Wrocławka drogą................... Pomóżcie ! 1gimnazjum ćwiczenia Puls Ziemi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:46:27+01:00
Wyjeżdżam z Bydgoszczy w kierunku południowo-wschodnim SE drogą krajową nr 25.Mijam dwie wsie Nowa Wieś Wielka i Złotniki Kujawskie.Po około 30km dojeżdżam do Inowrocławia. Następnie drogą powiatową udaję sie w kierunku wschodnim. Przejeżdżam przez trzy wsie Dąbrowa Biskupia, Zakrzewo oraz Bądkowo. Ostatnie kilka kilometrów jadę w kierunku Włocławka drogą krajową dwujezdniową nr 1
18 4 18
2009-10-28T19:13:30+01:00
Uzupełnij tekst opisujący trasę przejazdu z Bydgoszczy, przez Inowrocław do Wrocławka.
Wyjeżdżam z Bydgoszczy w kierunku południowym (S) drogą krajową nr 25 Mijam dwie wsie Nowa Wielka Wieś i Jaksice. Po około 30km dojeżdżam do Inowrocławia. Następnie drogą powiatową udaję sie w kierunku południowo-wschodnim (SE) Przejeżdżam przez trzy wsie Kruszwica , Radziejów i
Brześć Kujawski. Ostatnie kilka kilometrów jadę w kierunku Wrocławka drogą powiatową 62.
Pomóżcie ! 1gimnazjum ćwiczenia Puls Ziemi
8 4 8
2009-10-28T19:31:05+01:00
Wyjeżdżam z Bydgoszczy w kierunku południwo-wschodnim drogą krajową nr.25. Mijam dwie wsie Chmieleniki i Tarkowo Dolne. Po około 30km dojeżdżam do Inowrocławia. Następnie drogą powiatową udaję się w kierunku wschodnim. Przejeżdżam przez trzy wsie Radojowice, Sobiesiernie i Dąbrowa Biskupia. Ostatnie kilka kilometrów jadę w kierunku Wrocławka drogą powiatową 252.
6 3 6