Odpowiedzi

2010-03-23T17:28:18+01:00
Najwspanialsze piękno Swiata
Podarował nam Bóg w kwiatach.
Kwiat nam zawsze towarzyszy od krzyku narodzin, aż do śmierci ciszy
Kochajmy więc kwiaty i cieszmy się nimi
Od pierwszego dnia wiosny do ostatniego dnia zimy
Niech na każdym stole bukiet kwiatów stoi
Kształtem, barwą, wonią chore serce ko
5 3 5
2010-03-23T17:35:15+01:00
Kwiaty radosne,
są w każdą wiosnę,

Wychodzą z pod śniegu by ujrzeć światła blask,
Lecz nikt nie wie dokładnie kiedy zobaczą nas,

Bielą się i rozświetlają,
chwytają dzień jak nikt,

Chwytajmy razem dzień tak jak one.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:44:18+01:00
Kwiaty rosna
razem z wiosna
i kwitna kolo nas
jak zielony las
rosna z nami
rosna z bzami
bo te nasze
polskie kwiaty
nie rozbija
je armaty!

chyba to by bylo tyle
4 3 4