Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:30:22+01:00
Przykładowy życiorys



Warszawa 9.12.2005
Jan Nowak
32-700 Bochnia
ul. Papierowa 73
tel. (14) 611 22 445
tel.kom. 0 606 912 476

ŻYCIORYS

Urodziłem się 18. grudnia 1987 r. w Brzesku, mam młodszą
siostrę, Martę. Mój ojciec pracuje w sektorze handlowym, a matka
jest prawnikiem.

Od 1994 uczęszczałem do Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzesku.
Szkołę ukończyłem w 2000 r. ze średnią ocen na świadectwie 4,85.

Obecnie uczę się w Państwowym Gimnazjum nr 1 w Tarnowie,
dodatkowo uczęszczam do prywatnej szkoły języka angielskiego.
Interesuje się sztuką i komputerami.


Jan Nowak
10 3 10
2010-03-23T17:31:16+01:00
Ja, Agata Chwedczuk, urodziłam się w Nowej Hucie, 13 lipca 1985 roku. Moimi prawnymi opiekunami są rodzice - Leokadia i Marian Chwedczukowie. Mój młodszy brat - Łukasz, uczy się w szkole podstawowej.

W latach 1992 - 1994 uczyłam się w Szkole Podstawowej im. Trójek Murarskich w Nowej Hucie, a po ukończeniu III klasy przeniosłam się do Szkoły Podstawowej nr 102 im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, którą ukończyłam w 1999 roku. Była to szkoła bilingwalna i drugi język (obok polskiego), którym mówię biegle, to język angielski. W przyszłości chciałabym zdawać do Liceum Ogólnokształcącego o profilu językowym. Interesuję się końmi i sportem.

Agata Chwedczuk
12 2 12