Odpowiedzi

2010-03-23T17:40:23+01:00
Auschwitz , Birkenau , Majdanek , Sztutowo , Treblinka , Sobibór , Belzec .

POZDRAWIAM SERDECZNIE !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:43:08+01:00
Auschwitz: Birkenau,
Treblinka,
Sobibór,
Bełżec,
Kulmhof,
Majdanek,
Quednau,
Stutthof,
Neuengamme,
Natzweiler-Struthof ,
Gross-Rosen,
Bergen-Belsen,
Hertogenbosch ,
Mittelbau-Dora,
Treblinka II,
Ryga-Kaiserwald ,
Breendonk,
Theresienstadt ,
Wilno,
Smoleńsk.
2010-03-23T17:51:59+01:00
- Auschwitz –Birkenau - Oświęcim
- Stutthof - Sztutowo
- Majdanek- Lublin
- Sobibór
- Treblinka
- Gross Rosen
- Płaszów
- Kulmhof - Chełmno
- Bełżec
- KL Warschau
-Rogoźnica
-Płaszów

-Dachau
-Flossenburgu
-Mauthausen
-Ravensbruc
-Neuengamme
-Hertogenbosch
-Mittelbau-Dora
-Ryga-Kaiserwald