Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:41:54+01:00
Oblicz objetosc i pole powierzchni walca o wymiarach przekroju osiowego ktory jest proatokatem 8cm 7cm wysokos walca 7 cm

przekrój osiowy 2r*H
2r=8cm stąd r=4cm
H=7cm

V=Pp*H=πr²*H=π*4²*7=16*7π=112π [cm^3]

Pc=2*Pp+Pb=2*πr²+2πrH=2*π*4²+2π*4*7=32π+56π=88π [cm²]
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T17:43:57+01:00
V=Pp*H=πr²*H=π*4²*7=16*7π=112π [cm^3]

Pc=2*Pp+Pb=2*πr²+2πrH=2*π*4²+2π*4*7=32π+56π=88π [cm²]
1 4 1