Odpowiedzi

2009-10-28T18:48:51+01:00
Dyrektor szkoły- Powiększenie szatni i odnowienie sali gimnastycznej
Prezes spółdzielni mieszkaniowej- w sprawie opłaty
Kierownik biblioteki szkolnej- prośba o dokupienie książek
Dyrektor teatru- zaproponowanie wystąpienia kółka teatralnego
Ministerstwa edukacji- Mamy za dużo lekcji
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:50:03+01:00
List oficjalny do dyrektora szkoły może dotyczyć założenia radiowęzłu w szkole.
List do prezesa spółdzielni mieszkaniowej może dotyczyć odnowienia budynku
Do kierownika biblioteki szkolnej o zakup większego księgozbioru
Do dyrektora teatru o wystawienie jeszcze raz jakiejś sztuki
Do ministerstwa edukacji o zmniejszenie zajęć lekcyjnych w szkole
3 4 3
2009-10-28T18:51:29+01:00
-dyrektora szkoły - mogą dotyczyć tylko spraw zwiazanych ze szkola, np. List z gratulacjami, ze uczen tej szkoly zdobyl pierwsze miejsce w olimpiadzie ogolnopolskiej

-prezesa spółdzielni mieszkaniowej - sprawy zwiazane z mieszkaniami, np . list z prosba o zgodę na wyremontowanie klatki schodowej ?

-kierownika biblioteki szkolnej- spraw yzwiazane z biblioteka szkolna,

-dyrektora teatru - sprawy zwiazane z teatrem, chociazby np. list z gratulacjami z bardzo udamy spektakl

-ministerstwa edukacji - sprawy zwiazane z edukacja, list z prosba o wycofanie mundurkow w skzolach
4 5 4