Odpowiedzi

2009-10-28T18:48:31+01:00
To tak;
musisz 4 podzielić przez 7 ;)

a 4:7=0,5714285 czyli w przybliżenia 0,6 i tu jestem na 100% pewna ;)

i teraz 12,6 do części setnych to będzie 12,06, a do tysiącznych 12,006 ;) tak mi się bynajmniej wydaje tzn. tak mnie w szkole nauczyli ;dd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:48:55+01:00
Ułamki zwykłe zamienia się na dziesiętne dzieląc licznik przez mianownik. W tym wypadku 4:7 = (w przybliżeniu) 0,57. Proste ;)
2009-10-28T18:54:38+01:00
Ułamek zwykły zamieniasz na dziesiętny dzieląc licznik ułamka przez mianownik. I tak 1/2 to 1:2=0,5 3/4 to 3 : 4 =0,75 itd..

12 całych 4/7 to 4:7 =0,57142857 ... itd. Czyl jeżeli to zaokrąglimy do części setnych, czyli dwa miejsca po przecinku, będziemy mieli 12,57 , a do części tysięcznych, czyli trzy miejsca po przecinku, to będzie 12,571.


To rozwiązanie, które masz przed moim jest na pewno złe od momentu zaokrąglania.