Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T17:37:29+01:00
Park narodowy chroni całą przyrodę. W parku krajobrazowym występują np. pomniki przyrody, rezerwaty, ale poza tym jest to obszar użytkowany gospodarczo. Czyli lasy czy jeziora mogą być wykorzystywane przez mieszkańców. Park krajobrazowy obejmuje obszar chroniony ze względu na wartości przyrodnicze, historyczne.
4 3 4
2010-03-23T17:39:13+01:00
Parki narodowe różnią się od krajobrazowych tym,że posiadają większą ochronę tzn.nie można rwać liśći , nawet wyrwane drzewa nie można brać ,muszą pozostać tam gdzie są.
1 5 1