Odpowiedzi

2009-10-28T18:48:59+01:00
Jesień moja miła czemuś się spóźniła ?
Ja tu czekam utęstniona jeszcze zima nie skończona
Chcemy kwiatów , chemy ptaków
Słońca mało, tak za mało chcemy więcej bo nam mało
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:03:26+01:00
Z NAD PASTUSZEGO OGNISKA WSTAJĄ BŁĘKITNE DYMY
W POWIETRZU SIĘ WLOKĄ DALEKO I SZEROKO
CZARNE POLE ,PŁOWE ŚCIERNISKA I PŁUGI
RZĘDEM CIĄGNĄCE PO ROLI LENIWIE I POWOLI.
POD NIEBEM SZARYM I CIĘŻKIM JAK OŁÓW
PTAKÓW STADA KRACZĄ NAD ZORANYM POLEM.
A WIATR W POŻÓŁKŁYCH DRZEWACH CICHO PŁACZE
TO JUŻ JESIEŃ TO JUŻ JESIEŃ