Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:40:58+01:00
Ep=Ek
h*g*m=m*v2/2

chyba tak
dawno to mialem ale pamiec mam dobra:P
2010-03-23T17:41:17+01:00
Yyyy... Do głowy przychodzi mi tylko zasada zachowania energii... Wtedy:
Ep=Ek
CZYLI INACZEJ:
m*g*h=½ m*V²

Zasada zachowania energii:
Jeżeli na ciało działa energia potencjalna grawitacji lub spręrzystości a siły zewnętrzne nie wykonują żadnej pracy to energia ma wartość stałą :P
2010-03-23T17:41:28+01:00