Odpowiedzi

2009-10-28T18:51:27+01:00
4 wyrazy to rzeczowniki
10 wyrazów w całym zdaniu
4/10 =40%
odp 40% wyrazów w tym zdaniu to rzeczowniki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:52:32+01:00
Oblicz jaki procent wszystkich wyrazów w tym zdaniu stanowią rzeczowniki!!!
ilość rzeczowników: 4 (procent, wyraz, zdanie, rzeczownik)
ilość wszystkich słów: 10

10 - 100%
4 - x
10x = 400%
x = 40%
2009-10-28T18:55:13+01:00
Liczba rzeczownikow - 4
liczba wyrazow - 10

10-100%
4-x%

x=4*100÷10=40

rzeczowniki stanowia 40% wszystkich wyrazow