Odpowiedzi

2010-03-23T17:49:04+01:00
Art gallery
record studio
suit case
news paper
ice guard
security company
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:50:22+01:00
Ice berg - lodowy
suit case - garnitur
picture frame - ramka obrazu
record company - wydawnictwo płytowe
art gallery - galeria sztuki
security guard - strażnik bezpieczeństwa
news paper - wiadomości papierowe (chyba chodzi o gazety)
film studio - studio filmowe

wydaje mi się, że jest dobrze, pozdro;**
2010-03-23T18:06:03+01:00
Suit case - aktówka
ice berg - góra lodowa
newspaper - gazeta
art gallery - galeria sztuki
record studio - studnio nagrań
security guard - ochroniarz
pictrue frame - ramka/antyrama
film company - kampania filmowa