Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T17:49:21+01:00
Sprzedam rower . w bardzo dobrym stanie - tylko dwa razy nim jeździłem .
o więcej informacji proszę dzwonic pod nr ...................

2.bierzesz dowolną ilość jajek - zależy ile dasz rade zjeść .
rozbijasz jajka i wrzucasz je do miski.mieszasz chwile. wlewasz mleko solisz i pieprzysz. to zalezy od ilosci wbitych jajek np. 5 jajek - troche wiecej przypraw . 1 jajko - tylko odrobinę.wymieszać zeby nie bylo widac bialka.wlac na rozgrzana patelnie z olejem. na patelni robić 'kółeczka' i pchac jajecznice do srodka patelni zeby nie przyschlo do krawedzi. gdy juz nie bedzie nic plywalo na patelni wlozyc na talerz. mozna posypac szczypiorkiem.
2010-03-23T17:50:02+01:00
Przepis:

1) kilka jajek
2) przyprawy
3) jakiś dodatek np : mięso , grzyby
rozbijamy jajka i odzielamy je od skorupek .
wyrzucamy skorupki i mieszamu jajka , dosypujemy przypraw.
jajka wsypujemy na patelnię i mieszamy , po kilku minutach wyjumeju jajka i jemy