Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:47:56+01:00
Ludzie nie chcą żyć bez reguł, ponieważ są świadomi tego, ze takie życie prowadzi ich do zguby. Muszą mieć określone zasady moralne, który mogą kierować się każdego dnia, aby dążyć do wybranego przez siebie celu, będą dzięki temu szczęśliwym.
2010-03-23T17:50:24+01:00
LUDZIE NIE CHCĄ ŻYĆ BEZ REGUŁ, PONIEWAŻ CHCĄ ŻYĆ W ŚWIECIE W KTÓRYM PANUJE PORZĄDEK I ŁAD. BRAK REGUŁ RODZI HAOS I ZAMIESZANIE. DZIĘKI ZASADOM ŻYCIE CZŁOWIEKA JEST MIARĘ BEZPIECZNE I UPORZĄDKOWANE. BRAK PORZĄDKU KOJARZY SIĘ ZE ZŁEM, ZEPSUCIEM I DEMORALIZACJĄ.
2010-03-23T17:51:05+01:00
Ludzie nie chcą żyć bez reguł,bo wtedy zapanował by haos,i w znacznie większym stopniu szerzyło by się zło,którego i tak jest dużo wokół nas.Dzięki zasadom nasze życie jest pełniejsze,bardziej bogate.