1)gdyby sprinter mógl biec stale z prędkością 10 m/s
,to pokonywal by :

a) w ciągu 1minuty .............metrów
b) w ciągu 1 godziny ............metrów
c) w ciągu 1 godziny ..........kilometrów

zatem 10 m/s=..........m/min=..............m/h=...........km/h

Dziękuje :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:47:58+01:00
A) w ciągu 1minuty 60 metrów
b) w ciągu 1 godziny 3600metrów
c) w ciągu 1 godziny 3,6 kilometrów

zatem 10 m/s=60 m/min=3600m/h= 3,6km/h

2010-03-23T17:49:39+01:00
A) 60 metrów
b) 60m * 60= 3600m
c)3,6km

zatem 10m/s= 60m/ min = 3600m/ h = 3,6 km/h