Odpowiedzi

2010-03-23T19:39:30+01:00
Super, Tanio i wygodnie- tak jest z nami!!!
lub
Super atrakcje w wasze wakacje!!!

może to być palma nachylona nad morze i zachód słonca itp.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:27:01+01:00
U nas zawsze tanio, jesteśmy jak anioł.
U nas jest bezpiecznie, w podróży bajecznie.

Chichè Itzà w Królestwie Majów- uznane za cud świata miasto powstało ok. 450 roku(chyba). Nazwa miasta pochodzi od świętych źródeł znajdujących się w pobliżu. Nazwa znaczy "Źródła ludu Itzà".

Akwedukty Imperium Rzymskie- kanał wodociągowy doprowadzający wodę z odległych źródeł do miast rzymskich. W II wieku n.e. Rzym, który liczył około miliona mieszkańców był zaopatrywany przez 11 akweduktów.

1 5 1