Odpowiedzi

2010-03-23T17:55:47+01:00
1
a 55000J
b 2000000J
c6J
d 24000000J
e 845000J

2
a 0,458MJ
b 23000kJ
c 64000J
d 455000J
e 0,07kJ
f 25500J

prosze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:00:58+01:00
1.
a) 55kJ = 55000J
b) 2MJ = 2000000J
c) 0,006kJ = 6J
d) 24mJ = 0,024J
e) 845kJ = 845000J

2.
a) 458kJ = 0,458MJ
b) 23MJ = 23000kJ
c) 0,064MJ = 64000J
d) 455mJ = 0,000455kJ
e) 7J = 0,007kJ
f) 25,5kJ = 25500J