Odpowiedzi

2010-03-23T17:57:27+01:00
Tzn że za pieniądze nie można wszystkiego mieć
nie można kupić miłości, ciepła rodzinnego, .... itp , itd
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:00:26+01:00
Wyjaśnię to w postaci krótkiego "opowiadania"
Spotkałam kiedyś biednego człowieka.
Zapytałam się;
"czego od losu byś chciał?"
"pieniędzy" - odparł
Następnie spotkałam bogatego człowieka
zapytałam się;
"a ty czego od losu byś chciał?'
"miłości, bo po za nią wszystko mam."

4 4 4