Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:03:45+01:00
To już rok, jak z nami cię nie ma.
To już rok, jak odszedłeś ze świata żywych
Nauczyłeś nas kochać bliźnich
Przekazałeś nam swoją dobroć,
Dla tego nie zapomnimy o tobie, twoją ukochaną pieśń
Zaśpiewamy by oddać ci hołd, żebyś wiedział ze kochamy cię
I pamiętamy o naszym papieżu Karolu Wojtyle..

Ref: Dziękujemy ci za twoją dobroć za poświecony czas,
Za twoją nauke , i dobre serce,(dla każdego nas)
Dziękujemy ci za twoje słowa, które dotarły do naszych serc,
Pozwoliły nam spojrzeć , inaczej na świat
I nauczyły nas......... kochać

Kiedyś nam
powiedziałeś. Bardzo ważne słowa.
Rzekłeś do nas(„Nie lękajcie się”x2)
Kochałeś, każdego nawet niewierzącego człowieka
Wierzyłeś że nie ma rzeczy niemożliwych
2010-03-23T18:34:05+01:00
Jan Paweł II
1 On nas kochał, on w nas wierzył, że się zmienimy na lepsze!
On z nami szedł drogą przez świat, przez ten wielki świat!
Ref: Dziękujemy Ci za wszystko :
- za modlitwę
- za wyrozumiałość
- za miłość!
- za wszystko !
2. On nas rozumiał w każdej chwili, wszystko i wszystkim wybaczał ! Zawsze blisko był ! Dziękujemy za wszystko !
Ref:.........