Odpowiedzi

2009-10-28T18:57:05+01:00
Pięta Achillesa
jabłko niezgody
sąd Parysa
wierna Penelopa
koń trojański
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:00:55+01:00
1. Koń trojański- podstęp, pułapka
2. Pięta Achillesa- słaby punkt
3. Stajnia Augiasza- miejsce bardzo zaniedbane
4. Syzyfowa praca- daremna praca, nie przynosząca efektu
5. wizja Kasandry- zapowiedx klęski
6. Puszka Pandory- przyczyna zmartwień i klopotów
7. Strzała Erosa- milość
8. Ikarowy lot- marzenie o wolności
9. Złote runo- bezcenny przedmiot, skarb
10. Tytan pracy- pracoholik
3 5 3