Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:04:36+01:00
Alicja w krainie czarów jest soba pozytywnie nastawiona do świata .Ma bardzo dużo pomysłów i jest inteligebtna.W swojej przygodzie poznaje dużo ciekawych stworzeń z którymi potem sie zaprzyjaźnia .Jest bajka ,która warto obejrzeć.


pozdrawiam :)
2010-03-23T18:04:47+01:00
Tak poniewaz odbywa sie ona w odleglej karainie jest on zrobiony w 3D i to popularyzowalo ten film