Odpowiedzi

2010-03-23T18:01:48+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy na wielkie otwarcie herbaciarni w Warszawie ul....... dnia 27,03,2010 r o godzinie 13,00.Oferujemy kawe,herbate,pyszne ciasta!Dla pierwszych 50 gosci kawa gratis!!Serdecznie zapraszamy!


Herbaciarnia IVA XD
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T18:02:45+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Pana Jana Kowalskiego na otwarcie nowej herbaciarni, które odbędzie się 25 marca 2010r. o godzinie 17.00 na ulicy........ Gorąco zachęcam Pana do przybycia.

Podpis
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:03:28+01:00
Witam Państwa !
Zapraszamy na otwaricie herbaciarni "Finezja" dn. 24.03.2010r. o godzinie 12.00 na ul.Warszawskiej w Warszawie. Można będzie skosztować o 50% taniej 100 różnych gatunków herbaty.Serdecznie zapraszamy
1 5 1