Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:04:46+01:00
1. Obl P
P=4*P₂------>P₂=3²
p=36[cm²]
2. Olb L
L=4a
-Obl a
P=a²--->/√
a=√36
a=6
_______________
L=4*6
L=24

//Dzięi
2 5 2
2010-03-23T18:05:30+01:00
P(1)=9j²
9*4=36j²
36=a²
pierwiastek z 36 = a
a=6
6*4= 24j
odp. obwód tego kwadratu wynosi 24 jednostki
1 1 1
2010-03-23T18:05:52+01:00
* - razy

x² = 4 * 3²
x² = 36||√
x = 6 (cm)

bok ma 6 cm

L = 4 * 6cm =24cm