Proszę pomóżcie ;))

Wymień dwóch znanych Ci malarzy barokowych pochodzących z południa Europy i jednego z północy oraz zastanów się i powiedz, jakie budowle baroku-prócz kościołów-dekorowano szczególnie bogato.


Z góry Dziękuje ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:51:43+01:00
Dekorowano pałace,dworki,kamienice,sukiennice, rynki w miastach, ratusze a we wnętrzach dekorowano komnaty, salony i wnętrza bogatych mieszkańców. A malarze z południa czyli z Hiszpanii to Bartolome Esteban Murillo, z Włoch to Domenico Zampieri a z północy to Rembrandt z Holandii,Anglia Van Dyck
19 4 19
2010-03-23T18:59:56+01:00
Peter Paul Rubens, Rembrardt, Coravaggio
rzeźbu kościoły sanktuaria
12 3 12