Uzupełnij!

Kiedy możemy przyjmować Komunię Świętą?
Komunię świętą możemy przyjmować będąc ............, ...................... gdy pragniemy zjednoczyć się z ...................... i zachowaliśmy ........................... (.......)

Potrzebne na teraz!!!!!!
Pierwsze najlepsze daje naj!!!!!

Z góry dzięki!

3

Odpowiedzi

2010-03-23T18:14:19+01:00
Będąc po chrzcie....zjednoczyć się z Jezusem Chrystusem.... i zachowalismy czystą dusze
1 2 1
2010-03-23T18:22:35+01:00
Komunię świętą możemy przyjmować będąc WOLNYM OD GRZECHU gdy pragniemy zjednoczyć się z BOGIEM i zachowaliśmy ODPOWIEDNIA POSTAWĘ (.......)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:04:19+01:00
W stanie łaski uświecającej
Bogiem (Jezusem)
dwugodzinny post przed sakramentem