Odpowiedzi

2010-03-23T18:14:17+01:00
"łapczywośc to chciwość, pospieszne przywłaszczanie sobie jakiegos przedmiotu/osoby. najczęściej występuje u osób chciwych i samolubnych"

pozdro..;];];];];];]
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:15:04+01:00
Bedłka, bot. termin lud. służący do określenia różnych gat. grzybów; oznacza np. ogół blaszkowych grzybów kapeluszowych, grzyby niejadalne (tzw. psie), grzyby jadalne, ale o podrzędnej wartości konsumpcyjnej, grzyby trujące o hymenoforze blaszkowym, m.in. b. cebulasta (muchomor sromotnikowy).

krajka
1. kolorowy pas lub wstążka tkane z grubych nici;
2. brzeg tkaniny w innym kolorze niż cała tkanina

konopny
1. «otrzymywany z konopi; też: wykonany z włókna konopi»
2. «płowy, jasny»

łapczywy
1. «będący objawem łakomstwa, pożądliwości»
2. «zachłanny, chciwy»

3 4 3