Odpowiedzi

2009-10-28T19:05:31+01:00
1 cm = 1%
63cm = 63%
128cm = 128%
7dm = 70%
19dm = 190%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:05:49+01:00
Jakim procentem 1 metra jest :
a) 1 cm
1m = 100 cm
(1/100)*100%=1%
b) 63 cm
1m=100 cm
(63/100)*100%=63%
c) 128cm
1m = 100 cm
(128/100)*100%=128%
d) 7 dm
1m = 10 dm
(7/10)*100%= 70%
e) 19 dm
1m = 10 dm
(19/10)*100%=190%
f) 1m 2cm
1m 2 cm = 102 cm
1m = 100 cm
(102/100)*100%=1,02%
g)9mm
1 m = 1000mm
(9/1000)*100%=0,9%
h)46mm
1m = 1000mm
(46/1000)*100%=4,6%
i) 2 dm 3 cm 4 mm
2 dm 3 cm 4 mm = 234 mm
1 m = 1000 mm
(234/1000)*100%=23,4%


Pomogłem?? Podziękuj