Odpowiedzi

2009-10-28T19:06:28+01:00
Nie powinno zalezy jakich np rozne kaszki, zabawki, ubranka to raczej nie ale tego typu jak jakies kremy dlas niemowlat ze lata goly bobas to powinno
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:08:23+01:00
Przeciw
-nie poniewarz dzieci mogącoś chcieć a rodzice mogą nie mieć pieniędzy
za
tak poniewarz akórat może być okazja
2009-10-28T19:10:46+01:00
Reklamy zadominowały w naszej rzeczywistości. Promowane są już w gazetach, telewizji, radio, w prasie codziennej.Nie chodzi tutaj wyłącznie o podejmowanie decyzji na temat zakupienia danego produktu, ale przede wszystkim na kształtowanie się wartości moralnych.
Pod wpływem reklam dzieci przesywajają też pewne zwroty, które zaprzeczają poprawnej polszczyźnie.

Reklamy umożliwiają wybór lepszych produktów,
Młodzież w przypadku niektórych reklam nie potrafi zrozumieć reklamy