Wypisz nazwy i pochodzenie kilku rośliny uprawianych obecnie w Polsce.

1. "Nazwa Rośliny" | Pochodzenie
np. Arbuz Azja
TYLKO MAJĄ BYĆ ROŚLINY Z POLSKI . (TO JEST TAKA TAABELKA ALE NIE CHCIAŁO MI SIE ROBIĆ JEJ W Word'ie CZY W Paint'ie)

2

Odpowiedzi

2010-03-23T19:17:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:19:14+01:00
Jęczmień i Pszenica | Iran &Izrael

Burak Cukrowy | najprawdopodobniej Grecja rok 420 p.n.e

Kukurydza Ameryka Południowa i Środkowa
1 5 1