Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:24:15+01:00
* I Konwencja genewska, dotyczyła polepszenia losu rannych i chorych w armiach czynnych na lądzie
* II Konwencja genewska, dotyczyła polepszenia losu rannych, chorych i rozbitków sił zbrojnych na morzu
* III Konwencja genewska, dotyczyła traktowania jeńców
* IV Konwencja genewska, dotyczyła ochrony osób cywilnych podczas wojny
62 2 62
2010-03-23T18:24:31+01:00
1 Konwencja genewska, dotyczyła polepszenia losu rannych i chorych w armiach czynnych na lądzie
2 Konwencja genewska, dotyczyła polepszenia losu rannych, chorych i rozbitków sił zbrojnych na morzu
3 Konwencja genewska, dotyczyła traktowania jeńców
4 Konwencja genewska, dotyczyła ochrony osób cywilnych podczas wojny
34 2 34