1. Rodzina państwa Wrońskich zaciągnęła na zakup domu kredyt w wysokości 100 000 zł na okres 3 lat, przy oprocentowaniu rocznym 3%. Oblicz, kwotę odsetek jaką zapłacą w tym okresie.

2. Jedna z przyprostokątnych trójkąta prostokątnego ma długość 8, a przeciwprostokątna 10. Oblicz wartości funkcji trygonometrycznych kąta ostrego przy danej przyprostokątnej.

2

Odpowiedzi

2009-10-28T19:10:47+01:00
Mam tylko 1.:

3%*100000*3=0,03*100000*3=3000*3=9000zł.

Odp.: W ciągu trzech lat odsetki wyniosą 9000zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:11:41+01:00
D = ?
k = 100 000
p = 3%
t = 3

d= ₁₀₀₀₀₀ * ₃ * ₃
---------------
¹⁰⁰

d= 9000

Zapłacą 9000 zł odsetek.

------ <- kreska ułamkowa


Wybacz, ale 2 nie umiem :(.