Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:25:59+01:00
Las jest nam potrzebny do zycia, dzieki niemu mamy czym oddychac, gdyby nie bylo frzew i lasow nie bylo tez i nas. nie mozna wyzucac smieci w lesie np. butelek bo w czasie upalu gdy ziemia jest sucha moze byc iskra i caly las moze splonac co daje tez niebezpieczenstwo dla zwierzat ktore tam mieszkaja.



mam nadzieje ze dobrze :)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T18:29:33+01:00
ZANIECZYSZCZENIA POWIETRZA SĄ GŁÓWNYMI PRZYCZYNAMI GLOBALNYCH ZAGROŻEŃ ŚRODOWISKA. NAJCZĘŚCIEJ I NAJBARDZIEJ ZANIECZYSZCZAJĄ ATMOSFERĘ: DWUTLENEK SIARKI, TLENEK AZOTU ORAN PYŁY.

ŹRÓDŁA ZANIECZYSZCZEŃ:
-SUBSTANCJE GAZOWE, STAŁE LUB CIEKŁE, ZNAJDUJĄCE SIĘ W POWIETRZU W WIĘKSZYCH ILOŚCIACH NIŻ ICH ŚREDNIA ZAWARTOŚĆ
1.WYWOŁANE PRZEZ CZŁOWIEKA
-UPRZEMYSŁOWIENIE
-WZROST LICZBY LUDNOŚCI
-PRZEMYSŁ ENERGETYCZNY
-MOTORYZACJA
2.NATURALNE
-WYBUCHY WULKANÓW
-EROZJA WIETRZNA SKAŁ
-PYŁ KOSMICZNY
-POŻARY LASÓW

SKUTKI
1.U LUDZI
-SCHORZENIA UKŁADU ODDECHOWEGO
-ZABURZENIA REPRODUKCJI
-ALERGIE
2.W ŚRODOWISKU KULTUROWYM CZŁOWIEKA
-KOROZJE METALI
-KOROZJE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH


niestety ale nie mozna opisac zanieczyszczen w lesie ale to jest bardzo podobne