Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:13:02+01:00
A)
dane:
m=10 kg
v=800m/s

P=m*v
p= 10*800=8000

b) dane:
m=60 kg
v=1 m/s
p=60*1=60

c) p=20*3=60

Chyba dobrze;]].
4 3 4
2009-10-28T19:24:27+01:00
A) p=m*V = 0,01 kg * 800 m/s = 8 kg*m/s
b) 60 kg*1m/s = 60 kg*m/s
c) 20 kg * 3 m/s = 60 kg*m/s
3 2 3
2009-10-28T19:26:25+01:00
P=m*v
a)m= 0,01kg
p=0,01*800
p=8kg*m/s
b)p=60*1
p=60kg*m/s
c)p=20*3
p=60kg*m/s
3 3 3