Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T18:29:24+01:00
Rymy męskie- dotyczy wyrazów jednosylabowych
rymy żeńskie- więcej niż jednosylabowe wyrazy, w których akcent pada na przed ostatnią sylabę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:29:42+01:00
Rym męski i żeński można poznać po liczbie sylab w wyrazie ! jedna sylaba to męski rodzaj więcej niż dwie sylaby to żeński albo na odwrót już nie pamiętam dobrze ! :D
Podmiot można poznać w tekście po tym że pierw coś widzi potem opisuje !
mam nadzieję że ci Pomogłam :d
1 5 1