Odpowiedzi

2010-03-23T18:30:14+01:00
Możesz bazować na tym: http://zadane.pl/zadanie/698481
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:35:23+01:00
Mój artykuł dotyczy tego zjawiska, które w naszym kraju jest prawie na wymarciu. Chodzi o patryjotyzm. Ostatnio poznałam pewne małżeństwo, rozmawiałam z nimi i w pewnym momencie padło takie pytanie: Czy byłabym gotowa oddać życie za swój kraj? Odpowiedziałam: To trudne pytanie- lecz moja odpowiedź brzmiała, że raczej nie. Następnie męszczyzna zapytał sie czy znam słowa hymnu. Niestety moja odpowiedź znowu była negatywna, ponieważ ostatni raz hymn śpiewałam w podtawówce. W tedy kobieta powiedział, iż w jej czasach każdy odpowiedział by pozytywnie, ponieważ patryjotyzm to było coś czym można się było pochwalić.
4 5 4