Odpowiedzi

2010-03-23T18:30:35+01:00
Powtarzać pierwszą linijkę ze 4 razy
potem drugą i tak dalej
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:34:41+01:00
-patrzeć na treść długo
-czytać na głos wiele razy
-podzielić wiersz na pół i uczyć się każdej części
-powiedzieć wiersz odczekać 10 minut i znów
-możesz np. jak krótki uczyć się na ostatnią chwile jak masz krótka pamięć
PS.Mam nadzieję że pomogłam życzę udanej recytacji
3 2 3
2010-03-23T18:49:09+01:00
Mozna sie uczyc w formie spiewania go:)
abo mówic na głos , patrzeć na tekst i myśleć o tym co się czyta
bądź też kojażyć sobie jakieś słowa z innymi
4 3 4