Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:33:43+01:00
Philosophiae naturalis principia mathematica -dzieło , w którym przedstawił prawo powszechnego ciążenia, a także prawa ruchu leżące u podstaw mechaniki klasycznej, wyprowadził prawa Keplera dla ruchu planet -sformułowane na podstawie obserwacji astronomicznych).
5 3 5
2010-03-23T18:34:58+01:00
Najważniejsze odkrycia to przedstawienie prawa powszechnego ciążenia, prawa podstaw ruchu w mechanice.
6 2 6