Odpowiedzi

2010-03-23T20:48:09+01:00
U1=220V
z1=1200 zwojów
z2=300 zwojów
U2=?
------------------------------------------------------
U1/U2=z1/z2
U2=U1*z2/z1
U2=220V*300/1200=55V
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:50:52+01:00
U1 = 220 V
z1 = 1200
z2 = 300
U2 = ?
U1/U2 = z1/z2
U2z1 = U1z2
U2 = U1z2/z1 = 220 razy 300/1200 = 55 V
odp
U2 = 55 V
Uwaga!
z1 i z2 jest to liczba zwojów strony pierwotnej i wtórnej i nigdy nie jest podawana w V(jest to liczba niemianowana)
1 5 1