Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:36:21+01:00
-liść nerkowaty-...kaczeniec ( knieć błotna ), kopytnik pospolity
-liść pierzastowrębny-...biedrzeniec, pięciornik gęsi
-liść równowąski-...przebiśnieg, krokus
-liść oszczepowaty-... ; >
-liść sercowaty-...grążel żółty, grzybień biały
2 5 2
2010-03-23T18:38:23+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Kszta%C5%82t_li%C5%9Bcia

tu powinieneś cos znaleść :)
2 1 2