Odpowiedzi

2010-03-23T18:48:35+01:00
Być;istnieć,żyć,znajdować sie,zostać,stać sie.
mieć;posiadać,władać.
dk-dokonany
ndk-niedokonany
lit-literacko
muz-muzyka,muzyczny
zob-zobacz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:57:23+01:00
Być- istnieć , żyć , egzystować , pędzić żywot ,przebywać , urzędować , znajdować się , gościć , bywać , bawić , chadzać , figurować , występować , tworzyć pojawić się , uczestniczyć brać udział

mieć - być właścicielem , być wyposażonym ,dysponować , posiadać , władać , rozporządzać , trzymać , być użytkownikiem czegoś , być dysponentem czegoś ,skupiać coś w ręku, mieć do dyspozycji, coś należy / przynależy do kogoś, dzierżyć

jeśli czegoś w tym brakuje lub uważasz że to co napisałam jest źle to napisz mi wiadomość to postaram się to poprawić :D liczę że chodź trochę ci pomogłam :}