1.Wymień skutki uboczne działanie niektórych wirusów.
2.co to są robaki?
3.Co daje użytkownikowi komputera stosowanie zapory sieciowej
4.Wymień typy zapór sieciowych
5.Wyjaśnij, dlaczego programy antywirusowe nie dają nam stuprocentowej ochrony.

3

Odpowiedzi

2009-10-28T19:37:30+01:00
1. Komputer moze sie sam wylaczac. Wirus moze zainfekowac programy, zhakowac konto.
2. Są to wirusy, ktore mogą dostac sie na czyjs komputer, gdy, np. nie ma sie programow anty-wirusowych lub innych zabezpieczen typu Firewall.
3. Daje to wieksze bezpieczenstwo oraz wieksza pewnosc, ze wirusom bedzie ciezej dostac sie do naszego komputera.
4. Zapory Filtrujace, Oprogramowanie, Zapory Posredniczace.
5.Nie daja nam 100% ochrony, ponieważ zaden antywirus nie zna wszystkich wirusow oraz nie ma bazy danej rozszerzonej o te wirusy.
37 4 37
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T19:44:51+01:00
1. Wirusy rozprzestrzeniaja sie po calym komputerze bez zgody użytkownika kasująć, blokujać dane prowadzące do zawiedzania, spowolnienia pracy komputera a nawet zaprzestaniu dziłania całego stystemu w skutku bedzie potrzebny tzw format
2. Robak - jest samodzielny(nie potzrebuje nosiciela: pliku) rozprzestrzenia sie w kazdej sieci podłączonej do zarażonego komputera poprzez wykorzystanie luk w systemie operacyjnym
3. Zapora systemowa blokująca swobodny dostęp do komputera z Internetu oraz innych komputerów w sieci. Czyli zapora zapobiega dostepom do komputera z zewnątrz(internet)
4. Typy zapór; filtrująca, oprogramowanie komputerów stacjonarnych, pośredniczące
18 4 18
2009-10-28T21:57:25+01:00
2.Robak komputerowy – samoreplikujący się program komputerowy, podobny do wirusa komputerowego.

3.Zapora sieciowa – jeden ze sposobów zabezpieczania sieci i systemów przed intruzami.

4.
-Zapory filtrujące
-Zapory pośredniczące
-Oprogramowanie komputerów stacjonarnych

____________________________________________
Nie wiem czy dobrze...i tylko tyle :P
7 3 7