Ułóż reklamę butów sportowych firmy "Naprzód".
-Weź pod uwagę wygląd, wygodę, materiał, cenę.
- Zastosuj zwroty z przysłówkami,np. wyglądać bardziej elegancko; chodzi się wygodniej niź...; kosztują nie droźej(nie więcej) niź...; są wyjątkowo miękkie; zajść szybciej i dalej niź...


Chodzi o to byużyć stopniwania np. szybko, szybciej, najszybciej
wygodne, wygodniejsze, najwygodniejsze :)

2

Odpowiedzi

2010-03-23T18:43:15+01:00
Naprzód, to firma z najlepsza z najlepszych! Tak, to własnie nasze buty są najwygodniejsze i nie mają wygórowanych cen. Chcesz być elegancki, a zarazem ubrany na sportowo? kup buty naszej firmy! Zajdziesz na nich pieszo nawet z Krakowa na Antarktydę!! Kup buty u Nas, a nie pożałujesz!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:45:52+01:00
Nowe buty firmy naprzód
Jeżeli lubisz najbardziej spotrowe buty na świecie.
Chcesz wyglądac lepiej niż inni.
Pragniesz poczuć sie najszybszym.
To obuwie jest właśnie dla ciebie. Posiadamy rozmiary od najmniejszych do największych. Jest w nim wygodniej niż w jakichkolwiek innych.
Są nie droższe niż samochód i nie tańsze niż kaizerka. Jeżeli marzysz o nich od najdawnijszych czasów, nie wachaj sie dłużej. Kup je jak najszybciej