Odpowiedzi

2009-10-28T19:16:58+01:00
To zależy jakie bakterie. Dobre bakterie powinny zostać bo pomagają organizmowi natomiast złe bakterie nie powinny zostac, bo szkodza organizmowi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:26:10+01:00
Bakterie powinny być ponieważ są pożyteczne. Są wykorzystywane między innymi do szczepionek , witaminy np. b12 i c, regulują pracę jelit i wiele innych. Są nieodłącznym elementem przyrody.I występują praktycznie wszędzie.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T19:37:44+01:00
Bakterie acidophilus są to dobroczynnymi wiec są potrzebne dlatego że bakterie stanowiące florę jelitową. Pełnią one ważną rolę w naszych organizmach i o ile nie są dostarczane stale w jakiejś formie kwasu mlekowego lub laktozy mogą zginąć, powodując szereg zaburzeń zdrowia. Wielu lekarzy i dietetyków zaleca przyjmowanie żywych kultur bakterii acidophilus razem z antybiotykami zażywanymi doustnie, które mogą spowodować biegunkę i niszczyć dobroczynna florę jelitową, co może doprowadzić do zakażeń grzybami. Najlepszym źródłem jest jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii, bez dodatków smakowych.